Újabb fejlesztés növeli a Gondosóra felhasználók és hozzátartozóik biztonságát és nyugalmát: a szolgáltatás immáron lehetővé teszi a diszpécserszolgálat telefonos visszahívását munkaidőt követően is.
Így olyan esetekben, amikor a diszpécserszolgálat hívását nem tudjuk fogadni, a diszpécserközpontot munkaidőn túl is elérhetjük annak érdekében, hogy tájékoztatást kapjunk arról, hogy mi volt a diszpécserközpont hívásának oka, milyen jelzést adott le a Gondosóra-felhasználó. Ezáltal kontaktszemélyként meggyőződhetünk hozzátartozónk, szerettünk biztonságáról és szükség esetén azonnal intézkedhetünk. A diszpécserközpont visszahívása ugyanazokon a telefonszámokon lehetséges, amelyekről a beérkező hívások érkezhetnek:
+361 880 6831
+361 880 6832
A hívást fogadó diszpécser először azonosítja a betelefonálót és az érintett felhasználót a hívó fél által közölt személyazonosító adatok alapján, ezt követően pedig tájékoztatást ad a felhasználótól korábban érkezett jelzésről és annak okáról, az elvégzett intézkedésekről (pl. 112 riasztása).
A szolgáltatás bővítése tovább erősíti a felhasználó-barát működést és lehetővé teszi a még nagyobb biztonságérzetet és nyugalmat.