Akadálymentesítési beállítások

Széchenyi Terv Plusz






Segítség egy gombnyomással!
Segítség egy gombnyomással!

1. Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat – általános tudnivalók

Mi az az Ügyfélfiók?

A regisztrációk során létrejövő felhasználói fiók.

Mi a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat és mire használhatom?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat elérhető mobilon és webes felületen is. Felhasználóként vagy Kontaktszemélyként a jelzőeszköz igényléséhez megadott, a Gondosóra programba rögzített regisztrációs adatokkal tud belépni a felületekre, ahol naprakész információkat talál a jelzőeszköz töltöttségi állapotáról, működéséről és villámgyorsan intézheti az adatmódosításokat, vagy az esetleges hibabejelentéseket.

Ki használhatja a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálatot?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületét és mobil platformját egyaránt használhatja a Gondosóra Felhasználója és a Gondosóra programba, a Felhasználóhoz regisztrált Kontaktszemélyek is.

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat használatához szükséges internetkapcsolat?

Igen, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat működéséhez aktív internetkapcsolat szükséges.

Mi az a szerződésszám és hol találom meg?

A szerződésszám (CONT szám) a kiszállított jelzőeszköz csomagolásán található, a CONT feliratot egy egyedi számsor követi (pl. CONT1234567).

Biztonságos-e a személyes adatok kezelése a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálaton?

Igen, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat titkosítva tárolja az adatokat, azok kezelése megfelel a hatályos szigorú adatvédelmi követelményeknek. A webes vagy mobil platformot futtató eszközön nem kerülnek tárolásra személyes adatok.

Mi a különbség a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felülete és mobil platformja között?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat a webes felületen és mobil platformon alapvetően ugyanazokat a funkciókat biztosítja.
A Gondosóra mobil platform a mobiltelefonok képességeit kihasználva, kényelmesebb felhasználási és azonosítási lehetőségeket biztosít. Ilyenek pl. a mobil eszközök biometrikus azonosítási és azonnali (push) értesítési lehetőségei.
A Gondosóra webes felületének előnye, hogy nem csak arról a készülékről érhető el, amelyről a regisztráció történt. A létrehozott fiókba bármilyen számítógépről be lehet jelentkezni, különböző internetböngészőkön keresztül is.

Hogyan lehet teljes körű meghatalmazást adni a kontaktszemélynek a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálaton keresztül?

Kontaktszemély meghatalmazására a Felhasználó vagy a Felhasználó által korábban meghatalmazott Kontaktszemély jogosult. A meghatalmazni kívánt Kontaktszemély adatlapjára
lépve ellenőrizni/módosítani lehet annak státuszát, illetve lehetőség van új meghatalmazást rögzíteni, visszavonni vagy módosítani. Az új meghatalmazáshoz letölthető dokumentum minta kitöltését követően, a „Személyek” > „Kontaktszemélyek” menüpontban, az érintett Kontaktszemélyt kiválasztva lehet feltölteni az űrlapot.

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálaton a Felhasználóhoz rendelt Kontaktszemélyek a Gondosóra rendszerében is megjelennek, mint további Kontaktszemélyek (Azaz őket is kereshetik telefonon, szükség esetén?)?

Igen, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületén és mobil platformon a Felhasználókhoz rendelt Kontaktszemélyek a Diszpécserszolgálat Gondosóra rendszerében is Kontaktszemélyként jelennek meg. Az értesítési sorrendjüket tetszés szerint beállíthatja a Gondosóra webes felületen vagy mobil platformon.


2. Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat – mobil platform


Hol érhető el a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform ingyenesen letölthető az App Store-ból és a Google Play-ről.

Milyen készülékre tölthető le a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform letölthető iPhone 8 és későbbi iPhone-készülékekre, amelyek legalább iOS 16-os operációs rendszerrel rendelkeznek; valamint olyan Android operációs rendszerű okostelefonokra, amelyeken legalább Android 10.0-s verziójú operációs rendszer fut.

Kell fizetnem a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformért?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform letöltése és használata is teljesen ingyenes.

Lehet a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon a Gondosóra programba regisztrálni?

A Gondosóra programba nem lehet regisztrálni a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon.
A regisztráció a https://www.gondosora.hu weboldalon, vagy a +361 445 0080-as telefonszámon, vagy papíralapon lehetséges.

Mi az az mPIN?

Az mPIN egy hat számjegyből álló biztonsági kód. A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat első használatakor a Felhasználó, vagy a Kontaktszemély maga határozza meg saját mPIN kódját, a későbbiekben ezzel tud belépni a mobil platformjára.

Mit tegyek, ha nem kapok értesítéseket a Gondosórával kapcsolatban a mobilkészülékemen?

Ellenőrizze, hogy engedélyezte-e az értesítéseket a mobiltelefon beállításaiban a Gondosóra platform számára. Győződjön meg arról is, hogy a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat legfrissebb verzióját használja. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba a
Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával hétköznap 9:00-17:00 között a +361 880 6831-as telefonszámon.

Hogyan módosíthatom a felhasználói adatokat a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon?

Gondosóra felhasználóként a Felhasználó a saját adatait és minden Kontaktszemély elérhetőségi adatait tudja módosítani. Meghatalmazott Kontaktszemélyként a saját és további Kontaktszemélyek elérhetőségi adatait tudja módosítani vagy megtekinteni a „Személyek” menüpontban a „Személyes adatok” gombra kattintva. Meghatalmazás hiányában a Kontaktszemély csak a saját adatait tudja módosítani.

Felhasználóként több hozzátartozót is hozzáadhatok a fiókomhoz a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon?

Igen, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform lehetővé teszi, hogy legfeljebb öt személyt, aki lehet hozzátartozója is, hozzáadjon Kontaktszemélyként a fiókjához. Ezt a "Személyek" menüpontban található „Kontaktszemélyek” gombra kattintva teheti meg.

Mit tegyek, ha a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform nem működik megfelelően?

Először próbálja meg újraindítani a mobil platformot (bezárja, majd újra megnyitja) és a készüléket. Ha a probléma továbbra is fennáll, ellenőrizze, hogy van-e frissített verzió a Google Play-benvagy az App Store-ban. Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával hétköznap 9:00-17:00 között a +361 880 6831-as telefonszámon.

Hogyan frissíthetem a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformot a legújabb verzióra?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform frissítése automatikusan megtörténik a Google Play-en vagy az App Store-ban. Ellenőrizze az áruházban, hogy van-e elérhető frissítés, és kövesse az ott megadott lépéseket.

Hogyan lehet jelzőeszköz hibát bejelenteni a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon?

A hibabejelentéshez nyomjon rá a „bejelentések” menüpontban található „jelzőeszköz hibájának bejelentése” gombra.

Hogyan kaphatok értesítést, ha a Gondosóra jelzőeszköz akkumulátora merülőben van?

Amennyiben a „Személyek” > „Értesítési beállításokˇ” menüpontban engedélyezte az „Eszköz merülése” üzenet fogadását, automatikusan értesítést kap a mobiltelefonon, ha a jelzőeszköz akkumulátorának töltöttségi szintje alacsony. Emellett a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform főoldalán is folyamatosan figyelemmel kísérheti a töltöttségi szintet.


3. Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat – web felület


Hol érhető el a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felülete?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat web felület ezen a címen érhető el: https://gondosora.mlb.djdsz.hu/


Milyen böngészőket támogat a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felület?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felülete az alábbi böngészőprogramok utolsó verzióját támogatja:
• Chrome
• Firefox
• Edge
• Safari


Működik a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felület a Gondosóra jelzőkészülék nélkül?

Nem, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat web felület használatának előfeltétele a Gondosóra programba történő regisztráció és a jelzőeszköz használatba vétele.

Lehet a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületen a Gondosóra programba regisztrálni?

A Gondosóra programba nem lehet regisztrálni a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületén.
A regisztráció a https://www.gondosora.hu weboldalon, vagy a +361 445 0080-as telefonszámon, vagy papíralapon lehetséges.

Mit tegyek, ha nem kapom meg a belépéshez szükséges megerősítő kódot email-ben vagy SMS-ben?

Ellenőrizze, hogy a belépésnél vagy a regisztrációnál a megfelelő értesítési típust jelölte-e ki. Csak olyan cím vagy telefonszám adható meg a Felhasználó, vagy a Kontaktszemély email címének, illetve telefonszámának, amelyet már regisztráltak a Gondosóra programban. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával hétköznap 9:00-17:00 között a +361 880 6831-as telefonszámon.

Hogyan módosíthatom a Felhasználói adatokat a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületen?

Gondosóra felhasználóként a Felhasználó a saját adatait és minden Kontaktszemélye elérhetőségi adatait tudja módosítani. Meghatalmazott Kontaktszemélyként a saját és a további Kontaktszemélyek elérhetőségi adatait tudja módosítani vagy megtekinteni a „Személyek” menüpontban a „Személyes adatok” gombra kattintva. Meghatalmazás hiányában a Kontaktszemély csak a saját adatait tudja módosítani.

Felhasználóként több hozzátartozót is hozzáadhatok a fiókomhoz a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületen?

Igen, a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felülete lehetővé teszi, hogy legfeljebb öt személyt, akik lehetnek akár hozzátartozók, hozzáadjon Kontaktszemélyként a fiókjához. Ezt a "Személyek" menüpontban található „Kontaktszemélyek” gombra kattintva teheti meg.

Mit tegyek, ha a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat webes felületen egy funkció nem működik megfelelően?

Először próbálja meg frissíteni a böngészőben a weboldalt (pl. F5 gomb, vagy Ctrl+R vagy Command+R). Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot a Diszpécserközpont Ügyfélszolgálatával hétköznap 9:00-17:00 között a +361 880 6831-as telefonszámon.

Hogyan lehet jelzőeszköz hibát bejelenteni a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat web felületen?

A hibabejelentéshez nyomjon rá a „bejelentések” menüpontban található „jelzőeszköz hibájának bejelentése” gombra.

Hogyan kaphatok értesítést, ha a Gondosóra jelzőeszköz akkumulátora merülőben van?

A Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat web felület főoldalán folyamatosan figyelemmel kísérheti a jelzőeszköz töltöttségi szintet. Merülésértesítés beállítására a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platformon keresztül van lehetőség az alábbiak szerint:
A „Személyek” > „Értesítési beállításokˇ” menüpontban engedélyezte az „Eszköz merülése” üzenet fogadását, és automatikusan értesítést kap a mobiltelefonon, ha a jelzőeszköz akkumulátorának töltöttségi szintje alacsony. Emellett a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat mobil platform főoldalán is folyamatosan figyelemmel kísérheti a töltöttségi szintet.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a fiókom jelszavát?

Mivel a Gondosóra Digitális Ügyfélszolgálat web felület a jelszót is használja az adatok kódolására, azért a jelszó elfelejtése esetén új fiókot kell regisztrálnia. A web felületen egy Kontaktszemély több fiókot (Felhasználót) is regisztrálhat eltérő fióknévvel.